Thursday, September 30, 2010

interior design 1


2 comments:

Anonymous said...

Salut, La prima imagine, jumatatea aia de vaza nu imi place. Mergeau eventual facute mai multe poze si lipite intr-o panorama (4 imagini, una stanga sus, alta dreapta sus, una stanga jos, alta dreapta jos), prindeai mai mult din cadru.
La ce-a de-a doua, cam intunecata dar merge usor retusata din camera raw

Costin said...

la prima imag nu-mi place coltul din stanga sus ; o intersectie nefericita si taiata ...dar compozitia imi place, multe place, intersectii...
la a doua imag ma deranjeaza ca ai luat prea mult din jaluzele, as fi vrut sa vad toata vaza si poate clarul sa fie pe floare iar ca plus imi place imaginea prin intersectiile de plane, lumini si umbre.
Eu cred ca ai facut o treaba buna tinand cont de faptul ca sunt primele fotografii de acest gen... daca nu gresesc. Cred ca este un domeniu care pare sa-ti placa.. Bafta.